Carmelo Pitronaci PDF Stampa E-mail
Persone - Scrittori, poeti, saggisti, storici

Carmelo Pitronaci, pulìticu e pueta sicilianu, nascìu a Caltanissetta lu 20 di marzu dû 1920 e murìu lu 3 di nuvèmmiru dû 2004.

Cunziquìu lu diproma di Peritu Minirariu e appoi nzignau ntâ stissa scola. Fu macari cunziggheri dû Ministeru di la nnustria e dû Cummerciu, e stesi pi 40 anni a Roma e apoi turnau a Caltanissetta.
Un pueta nissenu

Ntô nuvèmmiru dû 1977 pubbricau la sò prima ricota di puisìa cu lu tìtulu: "Invito al coro". Lu sò secunnu libbru di puisìi "Etica ed Estetica" fu pubbricatu ntô 1986 e è chinu di missaggi d'amuri, di riflissioni supra li valuri principali dâ vita. E' ntirissanti l'ùrtima parti dî dui libbra unni sunnu ricoti arcuni sò ricordi di nfanzia ntâ parlata nissena. Li sò puisìi s'attròvanu nta arcuni antoluggìi puètichi e nta aggenni littirari.

Scrivìa puisìi p'addimustrari ca l'omu havi 'n iddu tutti li putinzialitati.

Commendatore al merito della Repubblica, già alto funzionario-Consigliere al Ministero dell’Industria e Commercio, dopo quaranta anni di servizio a Roma è tornato nella sua Caltanissetta dove è nato  il 20-03-1920.

Ha conseguito il diploma di Perito Minerario e successivamente ha insegnato nella stessa scuola. Senza stimarsi un poeta ha voluto cimentarsi a scrivere delle poesie per dimostrare che l’uomo ha in se tutte le potenzialità.

Pertanto nelle varie occasioni di ricorrenze era solito fare giungere un augurio in poesia per dare principalmente uno stimolo alla riflessione e ad elevare lo spirito al Creatore che è amore.

Nel Novembre del 1977, stimolato dalle sorelle, ha pubblicato la sua prima raccolta di poesie con il  titolo “Invito al coro”. Il suo secondo libro di poesie “Etica ed estetica”è stato pubblicato nel m1986 ed è ricco di messaggi d’ amore, di riflessioni sui valori principali della vita ed è un continuo annuncio alla libertà spirituale ed all’amore di Dio e del prossimo. Interessante è l’ultima parte dei due libri dove sono raccolti alcuni suoi ricordi d’infanzia nella parlata nissena.

Sue poesie si trovano in alcune antologie poetiche e in agende letterarie.

Fonte http://www.ninolacagnina.com/index.php?option=com_content&view=article&id=95:carmelo-pitronaci&catid=47:sala-degli-ospiti&Itemid=66
Fonte wikipedia sicilia

Commenti (0)
Commenta
I tuoi dettagli:
Commento:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
:D:angry::angry-red::evil::idea::love::x:no-comments::ooo::pirate::?::(
:sleep::););)):0
 

Galleria Fotografica

Condividi questo sito

FacebookMySpaceTwitterDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinRSS Feed

Video

You need Flash player 6+ and JavaScript enabled to view this video.
Title: Processione Gesù Nazareno
Playlist: 0 | 1

Amici della Miniera

Amici della Miniera

Strumenti

Ci trovi anche su...

  • Facebook:
  • YouTube:
  • Flickr:

Contatore Visite


Oggi:52
Ieri:82
Mese Attuale:3351
Mese Precedente:5901
Totale Visite:110155

Home | RSS Feed
Copyright 2011 "Piccola Atene". Per ulteriori informazioni fare riferimento al disclaimer.
Licenza Creative Commons

Il sito e tutto il materiale in esso contenuto è disponibile secondo la licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Condividi allo stesso modo 3.0
Proudly Powered by Joomla Design by : Free Joomla 1.5 Template | Supported by : Modern Home Design | CSS | XHTML

Top